alooha

tjena , hheter bilge är 15 år bor i tensta :) har haft blogg förut men tröttnade så de gick inte så bra. ni når mig på bilge keskin på fb . har noll intressen bara lära känna nya folk gå ut och njuta av livet helt enkelt .. tror faktist nte den här bloggen kommer gå så långt heller men vi får se :) tänker inte blogga mer förräns jaag fixat designen och allt på bloggen för nu ser den för tråkig ut och de vill vi ju inte ;) bestämde mig för att skaffa en blogg på nyår för de ny start. idag så ska släkten kma hit tror jag vi ska fira nyår här , känner redan den gooooda lukten av mat så jag längtar ;) själv så tycker jag nyår är överskattat och att de nte så stort som folk tror .. men de är en dag för att vara med sina nära&kära , va ska ni göra då? gå ut festa , fira hemma , resa :)? aja nu ska jag softa kolla tv och hjälpa mami lite.
puuuuuussar / bilge


GOTT NYTT ÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0